08 november 2007

8/11

hvor gider jeg ikke samfundsfag imorgen - især efter duellen idag mellem Morgens Lykketoft (uden hans flip) og Per Stig Møller. De kom på skolen, fordi de var studeret på FG engang.
- er bare glad for at, jeg ikke også skal tænke på valget, da jeg først fylder 18 om 4 måneder.

Skoledagen idag var okay - fritime i historie, da læreren stadig er syg + hård idræt timen, totalt svedigt + matematik, hvor vi talte om vores næste AT forløb (matematik, idræt og historie) + duellen, hvor jeg næsten ikke kunne holde mine øjne åbne :( + dansk, der varede helt frem til næsten kl. 16 :(

så lige mig selv i TV2 lorry - duellen, jeg talte om, på FG.

har lige tegnet mig min evt. kommende tattoo - hvor er den flot, men .. HVOR SKAL DEN LIGGE? ;s scanner snart billedet ind, så I kan lure det af.

det er 80%sikkert, Jeppus kommer ( ?! ) Hvis han ikke kommer, tager jeg måske til kvindefesten i Blender, hvis jeg ikke m besøge Liv (& Juf)

Jeg har fået mig en grund til at træne hos hildrum ;)



good night, people.

Ingen kommentarer: