28 august 2008

1. time in '08

Så begynder jeg igen (:

Nu med kortere text, der beskriver hvordan min dag har gået - der vil også være bare et billede med få ord til
^ alt efter hvad jeg orker ;)

--------------------------------

Lige nu bladrer jeg i Magasin's beautyfall magasin - og falder over den nye Jean Paul parfume 'MaDame', som Agyness Deyn<3 er ansigt for, hvis det ikke var for den skyhøje pris, vil jeg godt købe den :D bare for udseendet - har engang ikke duftet på den.

Jeg er naturligvis også på MSN, er jo en kvinde og mestrer multitasking, og snakker med seje Nicole om hendes hjemmelavede strechs på 4,5 og 5mm. Jeg har også tænkt mig at få lavet en strech på det andet hul på venstre øre - men skal lige tjekke hendes først :) Rocknille, Pille, har også fået hende strech på bare 2mm. Sjovt nok har jeg læst i Sirene idag, at virkeligheden er skruet sammen sådan at det, vi har fokus på i øjeblikket, er overalt - ligesom når gravide kvinder kun ser andre gravide; da jeg ville have tattoo, så jeg at alle havde tattoo; da jeg havde været til kvindefest, og så lesbiske overalt; når jeg er forelsket, synes jeg at alting kan relateres til hende/ham. Det er sygt, men lige nu tænker jeg på diamanter og strechs, og jeg ser dem overalt ;)

Ingen kommentarer: