02 september 2008

Jeg har ..

Jeg var derinde på arto.dk - det var KUN fordi, jeg kom i tanke om den, da jeg og Juf talte om det under fransktimen idag :p Selvfølgelig skulle jeg mobbes og kaldes 'arto nørd'. haha. Jeg fandt lige denne her liste, og syntes, jeg skulle prøve den her på bloggen. God fornøjelse :)

(x) Har snavet imens du var fuld (selvfølgelig, og snavet nogle, der var fuld og alt det andet ;))
(x) har været på diskotek en torsdag (eller var det en onsdag?)
(x) Har sunget i kor (på tegnsprog sammen med Juf til "Terkel i Knibe")
( ) har slået noget ud
(x) Har danset vals med en af samme køn (med mor ude i haven)
(x) Har haft pigarmbånd på til familiefest (always)
(x) Klippet noget af håret af på hovedet (På Liv, som blev skidesur og klippede også en tot af mig :p)
(x) Sprunget igennem et bål (det var sjovt at være spejder)
(x) rystet en sodavand med vilje
( ) Tabt en spand blå maling ned over et dyr
( ) malet huset ? altså med tuscher f.eks.
(x) Spist et levende insekt, men ikk med vilje
(x) Været til koncert med en boy band (Justin Timberlake - han kom jo fra en boy band, ik)
( ) Blevet mobbet på nettet
( ) Hacket en anden person
(x) Sendt et brev til en kendt person (Julemanden :D)
(x) Kedet dig så meget du faldt i søvn (i hængekøjen, mens jeg læste en engelsk bog)
(x) Hoppet i med begge ben når en person har forsøgt at narre dig (nogle gange er jeg bare så godtroende)
( ) Faldet ned fra en scene under optræden foran stort publikum
(x) Kommet til at tegne sig selv i ansigtet med et sprittusch ? ved et uheld (især blyanter)
(x) Blevet brændt af (fik bedsked om at han ikke kunne mødes ved midnat)
(x) Stillet sig ud i regnen bare for at stå der
( ) grædt af glæde over noget en person har sagt til dig
(x) Haft vanvittige fremtidsdrømme (jeg er mester i dem)
(x) Dyrker/har dyrket sport til dine ben ikke kunne bære dig mere
(x) Svømmet om kap med en prof (til BUM og bare hygge svømning med Juf)
( ) været skyld i at computeren gik i stykker
(x) haft mindst 5 forskellige mobiler (E T20, 3210, 3200, 3510, 3510i, nec 313, 3600 eller hvad den nu hed og millionvis andre)
(x) spiller trommer (min faster er musiker - og har et musikrum derhjemme)
(x) Faldet i søvn til foredrag (tæller skolelektioner også?)
(x) Stukket en ven en lussing (jeg har slåset rigtigt meget)
(x) trillet ned af en bakke i undertøj (hos farmors have, sammen med kusiner)
(x) løbet hjem i mørke fordi du var bange (jeg er skidebange, når der er mørkt)
( ) hængt i et tov mindst 40 meter over jorden ? altså uden sikkerhedsnet
(x) Leget fægtekamp
(x) Blevet kaldt skat af en af modsatte køn
(x) haft lyserød neglelak på i skole (piiink neon)
( ) Nyst en person ind i hovedet
( ) Ringet på en dør i mindst 20 minutter
(x) været ude at rasle til fastelavn
(x) leget prinsesse (selv til fastelavn, mens jeg gik i 9ende)
(x) Ønsket sig et meget usædvanligt kæledyr (under et ultra kort øjeblik tænkte jeg på en grislinge)
( ) været syg på sin fødselsdag
(x) fået farvet sit hår (blondt, blondt og rødt)
( ) kysset en af sine søskende på munden (mens hun havde snot mellem næsen og munden)(jeg har ingen søskende, bortset fra en 15år ældre halvstorebror)
(x) Gået i skole i stiletter
( ) Gjort sig selv til grin med noget der involverer undertøj
(x) Kommet for sent til en vigtig bus/tog (hvem har da ikke det?)
( ) Malet værelset grønt (men jeg har malet tøjskabene LILLA)
(x) brugt over 1000 kr på tøj på én dag (så glæder tasker, sko, smykker og forfriskninger også)
(x) Købt en D&G trøje (til en spotpris af 100 svensk kroner!!!)
( ) Fået alarmen til at gå i en bank ? efter lukketid
(x) Passet børn (jeg har arbejdet i CBG)
( ) samlet affald op på en parkeringsplads
(x) løbet i vandkanten (da jeg ville træne under nogle ferier - men det fungerede aldrig)
( ) stået på Skagens gren
(x) Gået udenfor i snevejr i undertøj (og faldt ned)
(x) Kigget på at et lys brænder ned (altid i perfekt timing)
(x) set "Bamses julerejse" (NATURLIVIS!! :D)
( ) Været i biografen med en pige med rødt hår ved underlivet og briller
(x) gået i tøj der var lavet til det modsatte køn
( ) Hældt cola ud over en hvid sofa
(x) Sovet over 10. etage (hoteller)
(x) Spist Pizza i italien (da jeg var tilbage i DK - ville jeg ikke spise dem i månedevis)
(x) Tegnet hjerter på sin taske (glæder fodspor også)
( ) Dagdrømt en hel dag
(x) Har haft lyst til at flyve
(x) Løjet for din mor (det var en periode, jeg ikke har lyst at huske)



Au revoir

Ingen kommentarer: