12 januar 2009

Den første i 2009

Jeg har rigtigt svært ved at tage mig sammen og skrive blogs - men efter et kærligt sprak fra Liv, synes jeg, jeg skulle begynde igen. Gerne ofte, så der ikke blir til nogle laange blogs :) Jeg har tænkt mig at skrive om dagen i "dagens thumps up" & "dagens shit" og måske en kort opsummering. Alle I andre læsere (jeg har ingen anelse, hvem der gider følge med herind :p) må også sparke mig, hvis der ikke blir updateret over flere dage. Desværre gider min Maccie (yep, min macBook fik lige et nyt navn) ikke høre efter mig, når jeg vil uploade billeder :( Så blir der ikke til så mange billeder herind, som jeg ellers ville have.

Dagens thumps up;
skolen begyndte kl. 10 - 2 moduler - lang&god samtale med Liv - det kærlige spark - skøn minispa, der varmede min iskolde røv op - Simpsons' version af Katkus&Baktus - mandags kylling til aftensmad - mit nye nickname - svenskeren's gamle indlæg

Dagens shit;
det iskolde vejr - at jeg&Liv drejede lidt for tidligt, og kom så til at gå rundt bag et forpulet langt hegn mellem os og møblebutikken Paustian - den hundedyre sandwich var kedelig - min røv var iskold i laang tid - savnet på svenskeren



Bon lundi

2 kommentarer:

Paranoia sagde ...

det vaaaar på tide med et indlæg!
vi to kan evt. brainstorme lidt hvis du igen får skriveblokering. men ellers har jeg også en god og tung støvle! :D

Julie(L)

Anonym sagde ...

tralala, nu kan jag följa din blogg <3