13 januar 2009

Mardi, 13/1

Så har Leapigen skrevet under på kontrakten - så hun skal træne børn sammen med Alli, det blir spændende at få lov til at give lignende oplevelser, hun har fået fra sin tid, videre til børnene. Hun har tænkt sig at være kreativ og bruge sit netværk til træningen, så børn får prøvet flere forskellige sportsgrene, så de finder den endelige grene, de vil dyrke.

Idag fik vi studietrøjerne! Jeg fik en flot brun en - med et skideflot & humorisk design bagpå og mit navn foran. På bagsiden er der et "FG", der er skrevet med alle navnene - mit ligger på den mindeste streg på F'et, hvor Liv's var øverest på G'et, mens Julie's var også på G'et, men nedest. Jeg glæder mig til at besøge Paris, mon amour, igen, igen :D Men at jeg skal derhen sammen med klassen er ikke noget at det bedste, men måske blir det federe at være sammen med dem udenfor klasseværelset - sådan det vil jeg prøve at se på. Men ellers kan jeg jo udforske byen grundigere sammen med Liv & Julie. VI kan også feste i et tog sammen med ham, Rasta-Hokin. "Smukke-læber" Olivier og "Elvis-hår" Clément har sagt, de gerne vil vise os deres Paris - mon vi får muligheden at se alt det, turister ikke kommer til at se.
^ copyright by Liv


Dagens thumps up;
FGirls spiste ude - gaven fra Juf - studietrøjen - kontrakten - god snak med tolken Elke, efter hun vistnok var irriteret :p - udsigt til imorgen, hvor jeg skal være i KBH til tøjbytning, gaveshopping og cafebesøg sammen med N&K - jeg tog mig sammen og cyklede hjem - tanker om Paristuren - svenskeren's mms - sushi til aftensmad

Dagens shit;
afslog Troels' tilbud om teater iaften - røvdårlig kaffe - medie holdet - der er kun t i r s d a g endnu ..



Bon mardi, compliments Lea

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Er også meget spændt på at følge din tid som træner ;)