20 januar 2009

overmandet af virus

Hvor hader jeg altså at være syg - især når man ikke er døden nær, men ikke rask nok til at gå på skolen. Så render man bare rundt herhjemme, har ondt her og der og har selvmedlidenhed :( Prøvede at stå op her i morgens, men kunne simpelthen ikke af kæmpe hovedpine og den her svimmel-følelse - men nu vil jeg være i skolen sammen med mine herlige tøser og ser klassens produkter til medie. Men jeg ved alt for godt, at hvis jeg beslutter mig for at tage derhen, får jeg det værre og derfor ikke kommer de næste 2 dage ;/ LIge nu løber næsen, banker hovedet, er der slim i halsen og gaber jeg hele tiden.

Igår tog jeg mig sammen og tog på arbejdet - uheldigvis kom Alli lidt forsinket, så jeg skulle begynde alene sammen med en håndfulde drenge, som ikke vidste, jeg begyndte på arbejdet sammen med Alli. Jeg prøvede ikke at virke syg og få kontrollen. Heldigvis var der mange, der kunne huske mig fra den tid, jeg gik på skolen. Der var et par, der udnyttede at jeg var en pige, og lavede lidt ballade i omklædningsrummet og løb rundt med bolden, hver gang jeg vendte mig. Så kom Alli og fik drengenes energi brugt op - mens jeg sad og lavede et plan overfor den næste halv år. Så snart min søde far kom og hentede mig, begyndte næsen at løbe og jeg at få hovedpine igen :(

Den samme søde, nu endnu sødere, far forslog at vi skulle til kurbad i aften - hvor vi især skal være i sauna til saunagus <3 Inden da skal jeg gå en tur i det fantastiske vejr, lave nogle lektier, suge på lækre solhat sugetabletter, lave igen lektier og finde på noget til min disney fest.

Ingen kommentarer: