08 juni 2009

lundi



I dette outfit troppede jeg igår ved en skole med to sedler, der er ensbetydende med at jeg nu er en voksen borger i DK og stemte om tronføgler og EU parlament. Hvor følte jeg mig som en voksen.
_______________

Dagens (inkl. weekenden) thumps up;
Grill hos Julie - jordbær desserten - Berry kom til DK - starbuck kaffe - samf noterne er ordnet smukt - en ASOS pakke er på vej - Monki & Lisbeth Dahl i LSC - løb - afstemning - DK vandt - sushi - tanker om sommer - så halvdelen af L-word's første sæson - fået repsons på TS - god frokost - mit værelse

Dagens (inkl. weekenden) shit;
gamle billeder - indsigten - kæmpe kyllingædende tyvagtig måge

1 kommentar:

Paranoia sagde ...

måge ja!!!!
har tænkt mig at melde mig interesseret til kastrup lufthavns jobopslag som mågeskyder!