15 september 2009

100

Dette er indlæg nr. 100 - og jeg må lige indrømme, at det har skræmt mig væk. Men nu tager jeg sammen og putter alverdens ting derinde og går så i sengen med bedre bedring og samvittighed.

_________

Pigebarnet her fyldte 20 for 1 uge siden
_________
Jeg og supérmanden tog til Agersø weekenden 4.-6. sept

På vej til færgen
På færgen dertil
Det var umuligt at stå stille, så meget svaj båden
Endelig var der et godt skud
Agersø
Mig
Supérmanden
Middag
Boblende kærlighed, asti ved solnedgangen (med vind i håret)
pelsen
________
En kedelig skoledag




_________
En af hverdagens små glæder

når man har glemt at man bestillede noget, og derfor overraskes når pakken kom :)
____________
FGirls fejerede Julie'ernes 2x20 med L A G K A G E






*MUMS*
_______
Vi var nogle, der malede banners for demonstrationen fredag d. 11. sept mod SU for deres nedskæring på tolk-udbyderer


Der var vist nogen, der ikke brød sig om at vi malede banners
SU's spion-due?
________
Ude-af-huset dagen på FG, jeg valgte at lære strik


_________
Weekenden 11.-13. sept blev benyttet til afslapning med supérmanden


________

TILLYKKE med de 20 idag, Julie J. :D

_______

Godnat, folkens

2 kommentarer:

André Jensen sagde ...

Me love no. 100!

Sikke en herlig kæreste du har xD Det fuglelort klær' ham godt!

Ms Leaicious sagde ...

Ja, han var stadi så lækker, selv med lortet ;)