02 november 2009

lightst light


U're my light. U make me happier, when I've a fucked week. U get me see the light, when everything seems dark and though. U make me smile and laugh, when u say I cant cry any more, or all the water in me will be emptied. U make me forget the problems, when u say I'm a goat, when I say and do something dumb. I apologize, my supérman, but I may tell u, I've much water. But whatever, u still are my brightest light with ur fantastic blue eyes, whitest smile, I ever have seen and the cutest blonde curls.

And u too, Pixie - when u come to me with the loving wish to be touched.
_________
Får en usædvanlig travl uge i denne uge - dog er det livsbekrævende at jeg skal alle de events, men dog presset i denne tid. Der venter mig en velgørende blodtapning, manusskript skrivning, en teaterforestilling, mors fødselsdag, overnatning af supérmanden, en læmpe serie af billeder med Klara&Lala, overnatning af Klara, en forsinkende J-dag og igen overnatning af supérmanden <3
Så har jeg bare at se og få mere energi! Skolen må virke mindre kedelig, når jeg har alle de spændende events - ellers ved jeg ikke, hvad jeg skal gøre.

Ingen kommentarer: