12 december 2009

the feeling of happiness

is looooovly!
Vejret er så smukt lige nu - glæder mig til at slentre ned på strøget sammen med mine yndlingspiger og shoppe til julegaver, nytårsoutfil og juleferien (ski)

Ugens thumps up:
vejret lige nu · bittesmå nye rejer igår, de gav en fantastisk forårsfornemmelse · så supérman torsdags, så dejligt at se ham og have ham for mig selv i 2 timer, inden han skulle smutte til drenge-fødelsdagshygge · nytårs tema blir ONDSKAB, og har allerede fundet ud af hvordan jeg skal klæde mig ud: CRUELLA DE VIL · sidste deafstudy time onsdags · svømmede mandags aften i Kildeskovhal (650 m) og bedre end en uge inden i Frb. med kun 450 · svømmede i Lyngby igår morgens (1000m på 37min), hvilken stolthed · SRP er nået oppe på 15 sider uden alle det andet · PAUSE fra SRP idag, hele dag! · mintkaka opskriften fra svenskeren, tusind tack ·

jeg gider ikke de shit ting, selvom der er sket mange små dumme, uheldige ting - jeg er nemlig for glad nu! For glad, for glad, foooor glad :)

__
skal lige skynde mig i tøjet og smutte til strøget i dette fantastiske vejr


La vôtre Lea

Ingen kommentarer: