31 januar 2010

Alting blir fint igen

Mine shapshots fra weekenden inkl. torsdag, hvor jeg kun havde en time, og pjækkede resten af dagen
Jeg kom forbi hos Klara og gav hende jule og fødselsdagsgaverne - en af fødselsdagsgave var denne dynesæt
Tilde i action.
Fredagen blev brugt på at blive klippet og farvet af snart prof Tilde i Odense - flot blev det!
Nør søen.
Torsdagen blev brugt på at besøge supérman i stedet for kemi og fransk - hans storebror, Anders sagde at vi skulle komme til søen og kigge på ham stå på kite surfing med ski. Han havde tilfældeligt isskøjter i 38 og jeg kunne så skøjte lidt rundt
Anders i action med kite surfing på snow blades
Købte endelig ny cykel lørdag morgen. Da jeg prøvekørte cyklen, faldt jeg - og da vidste jeg at der ville være ulykker resten af dagen (tjek næstesidste billede)
Efter en besværlig togtur, ankom jeg endelig hos Bihl og vi ca 7 piger opvarmede med spillet Ulven - mens mit festetøj aldrig blev tørt igen.
I Den Glade Gris - mig & Rania, som opdagede at jeg havde længere vippere end hende og blev lidt sur :p
Nadja skulle også fotografes i Den Glade Gris - men det var så mørkt (og iskoldt)
Jeg vidste, jeg ville være forfulgt af ulykker den dag efter faldet på den nye cykel - jeg var på Hellerup st. og købte en flaske vin, og så fra tunnelen at der kom tog om 1 min, så jeg løb op ad trapperne og faldt. Jeg tænkte ikke nærmere over det, før jeg steg på toget og ville læse en bog - pludseligt bemærkede jeg at der var intet vin i flasken, opdagede at den var gået i stykker under faldet! Og hele vinen var hældt i min taske med festetøjet osv. Jeg skyndte mig at proppe avis i. Men alt tøjet var gennemblødt og dette seddel var blevet så vådt, at jeg fik en undskyldning for ikke at lave denne engelske aflevering. Nu er tasken til vask.
Supérman hjalp mig idag med min 3D puzzlespil, jeg fik fra hans forældre til jul. Det blev til en Big Ben.

______________

Weekendens thumps up;
· ny cykel · isskøjter på Nør · nyt hår · Tilde gennemførte prøven godt · opvarmning hos Bihl · festen på Den Glade Gris · supérman · sne · ingen tømmermænd · masse af grin ·

Weekendens shit;
· "ulykke kommer aldrig alene" · kedelig durum · lidt lesbisk drama · skole-pjæk · sne · at jeg mødte 2 fra Y klassen i Den Galde Gris (ved ikke om det er noget dårligt, men underligt er det at møde nogen fra skolen hver gang jeg går i byen)

Ingen kommentarer: