23 januar 2010

Cry me a river ..

Supérmanden er taget til en drengeweekend i Lemvig med kassevis af øl. Jeg tillod mig så at have en pige-weekend. Igår efter skolen smuttede jeg hen til UCC og hjalp eks'en og hendes studiegr. med noget eksamen-forberedelse om Tegnbuens 25år jubilæum og OutGames - jeg var med i planlægningsgruppen JOP og derfor ved en hel del om det. Der sad hele fem tolkstuderende og en tolk foran mig, og der var endda også et tv med kamera rettet mod mig - sad og snakkede i halv time. Fik en hvidvin og en kæmpe toberlone som tak - det havde jeg ikke forventet, TAK. Kom endelig hjem efter et smut hos biblioteket. Om aftenen mødtes jeg med Lala og vi gik til Chaca, siden jeg tænkte, det var roligt der og havde gode, billige drinks. Men .. Stedet har vist forandret sig? jeg så ingen lebber, kun to fra U klassen på skolen og der kom en hel folk på 20 af nynazier, som satte ved siden af små, uskyldige mig og lala med vores farverige drinks. Vi kunne holde dem ud, indtil vi så en, der sniffede en bane - så var det simpelthen for meget for mig. Vi gik til absalon og drak flere b52 (i mit vedkommende kun) sammen med fulde folk. Bagefter tog vi til Heidis bier bar, som var overfyldt - vi mødte så nogle stykker fra landsholdet og deres nye ven og en spændende&sød eks. Vi ankom godt nok kl 2 og jeg kom hjem halvfuld efter de millionvis figulier (eller hvad de nu hedder) kl 5. Jeg tror vist nok, jeg havde haft en fed og mega spontant aften.


Her i morgens vågnede jeg op kl halv ni, og tænkte hvad fanden, jeg kommer jo for sent til skolen. mange tanker for rundt som "hvilke time har jeg nu?" "Nå ja, kemi" "Øhh, hvad skal vi lave til kemi?" "skal jeg shippe?" "det er jo om alkohol, vi har nu" "hvorfor vækkede far mig ikke?" "hvor pokker forresten er far?" "og bilen udenfor?" "forsatanda, jeg må skynde mig" "hmm, det hele ser så tåget ud" "lea, du har lovet dig selv at være flittig i skolen, så skynd dig til skolen" indtil jeg fik opklaret at jeg altså kom hjem kl 5 og halvfuldt. igår, fredag. altså .. det er jo lørdag idag! :) Gik så i sengen igen og missede Tidens Tegn.

_________

Weekendens thumps up;
· Aino, den fantastiske mobil · spotant aften · b52 · lala · barnlig skoledag fredags · nye mennesker (& numre) · supérman til lemvig ·

Weekendens shit;
· ingen sushi igår · supérman til lemvig · regnbue-miljøet · alle eks'er i alle køn · missede tidens tegn · ingen cykel endnu ·
_________

You told me you loved me
Why did you leave me, all alone
Now you tell me you need me
When you call me, on the phone
Girl I refuse, you must have me confused
With some other guy
Your bridges were burned, and now it's your turn
To cry, cry me a river
Cry me a river, girl
Cry me a river
Cry me a river, girl yea yea

I know that they say
That some things are better left unsaid
It wasn't like you only talked to him and you know it
(Don't act like you don't know it)
And all of these things people told me
Keep messing with my head
(Messing with my head)
You should've picked honesty
Then you may not have blown it
(Yea..)

1 kommentar:

Emilie Mahler sagde ...

well det er derfor min lillesøster har fortalt mig at hun så andré og andre drenge da hun var i lemvig på grund af gymnastik.