17 januar 2010

Not no more

Jeg gider ikke det mere. Simpelthen ikke.

Jeg gider ikke det her søndags-mood
Jeg gider ikke have dumme drenge skal såre mine veninder
Jeg gider ikke have hensynløse mennesker skal såre mine veninder
Jeg gider ikke at tro, jeg har mødt nye, søde veninder, som viser sig at ikke er sød
Jeg gider ikke de lorte afleveringer
Jeg gider ikke de lange dage
jeg gider ikke have nytårsforsætter, for de frister bare endnu mere
Jeg gider ikke at ikke have tid til kærlighed
Jeg gider ikke have spøgelser i mit liv
Jeg gider ikke at glemme at opdatere i bloggen
Jeg gider ikke at stå op før kl 8
Jeg gider ikke at bo derhjemme
Jeg gider ikke at ikke turde at farve - så er det på tide at få det farvet
jeg gider ikke at gøre ingenting
Jeg gider ikke at gå i sort og glemmer ca hvordan man analyser
jeg gider ikke at vente på foråret og sommeren

Jeg gider godt at sove nu.

Ingen kommentarer: