17 februar 2010

Man skal huske at holde af hverdagen

Er det ikke skørt at livet synes at være meget mere skønt, når man har brygget en (OMSIDER!!) god kaffe og er iført pænt tøj med farverig tørklæder til?
Jeg prøver at sætte pris på hverdagens små glæder, end at kun glæde sig til weekender, for det er hverdagen, der flyder mest i livet.

______________________________________________________________________
Dagens små glæder;
· kaffen · karamelsirup, især fordi jeg glemte, jeg havde den · en (selv)glad kæreste · gammel kærlighed til faxe kondi · farverig tørklæder · is&sne er ved at smelte · tanker om skituren imorgen ·

Livets SHITSHIT:
min kalender er pist forsvundet! Det er lig med at mit liv også er forsvundet!!! Jeg tror måske, jeg har glemt den på skolen - så hvis jeg ikke finder den på mandag, udgiver jeg sgu en dusør på, hva ved jeg, 200 kr måske (en million tiltrækker sikkert mere, men jeg har desværre ikke den - og forresten, hvis jeg havde den, ville jeg aldrig give min million ud)
______________________________________________________________________

Dagens outfit (før flere dage med skiundertøjet)

Ingen kommentarer: