25 marts 2010

B-day

Tusind tak til jer alle sammen, som kom lørdags og fejrede mig i stor stil! Jeg er så glad for aftenen :) Gaverne var lækre, til trods af de hele 4 samme Dumbo-dvd. På billedet kan man se alle de gaver, jeg fik - udover noget tøj og et ur fra kæresten og penge gaver.

Det bedste var at da jeg byttede 2 Dumbo og en Aladdin, gjorde jeg et fantastisk køb med Pinocchino i BD, Tornrose i BD, Børnehjemmet, Ondskabs hotel, Benjamin Button's forunderlige liv og Rejsen til Saturn! Jeg måtte komme med 70 kr til, men ellers fik jeg meget igen for de tre dvd'er. Bagefter byttede jeg TGT Berlin (Liv, jeg glemte, at jeg havde lige købt den på udsalg) og Top10 Barcelona til TGT Østrig og TGT Sambos & Lesbos. Den sidste TGT Island fik jeg pengene tilbage for - men pengene skal gå til en anden TGT :)

Senere vil jeg uploade billederne fra festen fra mit kamera


Til min rigtige fødselsdagsmorgen spiste jeg en lækker kæmpe morgenmad med Supérman, lala og forældrene - jeg fik gaver som penge, et sæt af legetøjsfødselsdagstog fra mig selv og dvd/BD-afspiller, som supérman selvfølgelig var hurtig om at indstalles til mit TV :) Om aftenen gik vi ude og spise i Søllerød Kro, som er et lækkert sted med et stjerne




Ha' det skønt, folks - foråret er nemlig kommet!!

1 kommentar:

by NANA MARIE sagde ...

DU GLEMTE DINE BÆLTER!!!!!!!!