18 marts 2010

Wishs of rings

"Love is around you" - kærlighed er min evig rusmiddel
Når jeg har en vred dag, ville jeg godt bære denneher
Når jeg føler mig som en prinsesse
Denne er så fredfyldt flot
ME LIIIIKE
thihihi, elsker disney
Når jeg ser den, tænker jeg på Signmark's "Speakerbox" med omkvædet "
Just let your soul be your speakerbox
You got the keys right in your hand
Open the locks and do your thing
Let your soul be a speakerbox
There's beat in your heart, you'll find a way, to make it play"

ved ikke helt, men skulle den forestille sig en diamant ..?
Den er så grim og sjov, at det kunne være morsomt at bære den
Når jeg føler mig oprørsk og vil række tungen ad verden, kan jeg bare nøjes med at vise den frem

1 kommentar:

holy7mbk sagde ...

neeeeej de er alle sq søde og sjove :)
Hvilke mærke er de fra?