13 juni 2010

lea i en søndag

Weekendens thumps up;
· mormor&morfar's guldbryllup · supérmanden · mine/min kusine's kusiner er bare så aww-søde med deres forsøg på at læse tegn ·Streetsigners · københavn · baresso-gavekortet brugtes · bøger om design · Mads' 3i1 fest · taxa · iskaffe · friluftsliv · FG-hood · varulv · chokolade muffins · ♥ · mor · fly-gaver · kreta-gaver · artikel om Atlas Bar i Politiken(tror jeg) · eksamenslæsning · studenterhue & studentervogn


Weekendens shit;
· ingen B-tog · vejret · orkiden er ved at dø · eksamenslæsning · mac · spareribs · fake-tattoo's vil ikke sidde fast på mig · weekenden gik for hurtigt · fejhed, min kusine på 4 sagde hej til mig før jeg "fik samlet mod" til at sige hej til hende · piceringen · slip af olie, lavendelolie i min seng ·

2 kommentarer:

KyllingKo sagde ...

Iskaffe, hvor køber du dine iskaffer?? ;-) Jeg kunne godt tænke mig at prøve dem en dag, men ved ikke hvilken en jeg skal prøve at smage først.

Og jeg kender det alt for godt til det med at ens familie medlemmer siger et eller andet først før man selv samler mod til at sige selv. :-)

Ms Leaicious sagde ...

Jeg laver dem selv for tiden :) Ellers drikker jeg Ulimative guld mint hos baresso. Jeg vil snart lave et indlæg med how-to-do med min iskaffe - så glæd du dig bare.

Det var sgu for pinligt :p