10 juni 2010

more, more


- Hunter, .. ?


- Hunter, varme strømper smart


- Hunter, varme strømper


- Hunter, hvid moderne


- Hunter, sort moderne


- Hunter, hvid alm


- Hunter, lilla gloss


- Hunter, rød alm


- Hunter, guld alm


- Hunter, sort alm


- Hunter, sort gloss

Jeg ønsker mig et par pæne gummistøvler, for mine er så grimme og store. Jeg har kigget meget på Juf's, og de sidder rigtigt pænt på benene. Jeg er usikker mht. farver og model - alm er altid godt, ik? Men gloss ser flottere ud, mens moderne er rigtig flot med lange staft. Hvid ser altid mere smartere og elegant ud, men jeg er vild med lilla. Alt mit regnetøj er i rødt, så det ville være matchende med rødt, ik? Men igen er sort en klassiker. Guld er bare så skørt, og gir sikkert alle, som kigger på dem, et smil. Leo-strømper kommer til at se så sexet ud med rød støvler.
Hvad så??



- Massagestol .. uhhm, blir helt skønt at sidde der, når man har spændte skulder


- Jeg har længe ønsket mig dette, men svært at vælge farve


- Jeg har længe ønsket mig dette, men svært at vælge farve


_________________________
Denne var en fornuftig overspringshandling, for flere spørger efter min ønskeliste :)

Ingen kommentarer: