17 september 2010

FR6

Yeah, så skal jeg lige til at begynde igen.

Jeg er begyndt på Frontrunners sidste uge - det er fantastiskt, for jeg havde drømt om dette siden det første hold blev oprettet! Jeg var nervøs over hvordan samsætningen af folket blev - men det ser ud til at jeg ikke behøver at bekymre mig. Der er selvfølgelig allerede opstået små problemer, men det er uundgåligt, når vi er mange, og især bor vi sammen 4 og 4. Jeg har ikke boet alene før, så det har været underligt at sove sammen med en anden person i samme værelse - egentligt planlagde jeg at snuppe hemset, men det var snuppet i forvejen af en italiener, som også havde planlagt det. Den nye stragtri er så at jeg kommer tidligt til modulet 3 og SNUPPER HEMS foran alle andre!! Men indtil videre prøver jeg at nyde min del af L-værelset med
at gøre det så hyggeligt :) Jeg sætter lige billeder af livet (ikke i rækkefølge) her i CBG, hvor jeg oplevede natur, hvor jeg prøvede at indleve mig i jysk kultur(H20), hvor jeg fik dejligt brev fra de gamle med blade og slik, hvor mit værelse er hyggeligt, hvor det er tydeligt at der bor en dreng i mit hus og hvor den danske stolthed kom frem - enjoy!




















3 kommentarer:

KHS * sagde ...

Dejligt, du er begyndt at blogge igen(forhåbentigt). Det ser ud til, du er faldet godt til og jeg håber, vi snart skal ses - nu hvor vi har en større mulighed.

Mys

by NANA MARIE sagde ...

Endeliiiig en indlæg fra dig! :D Ser ud til at det jydske er hyggeligt! Ærgerligt at italianeren snuppede loften, selvom jeg stadigvæk er sikker på at du vil komme til hade stigen - du ved, op, ned, op, ned :D

Emilie Mahler sagde ...

Dejligt at se dig blogge igen, skønne Lea! ;) Glæder mig til at røre dit "nye" værelse, som ser hyggeligere ud!

Godnat, og håber at I snart bliver færdig med jeres website! :D