29 september 2010

week 3 & 4


elefant i legoland



zebra i legoland



der blev sprøjet vand præcis i dette øjeblik, så billedet er sløret



købte disse herlige legoklodser - tjek www.fr6.frontrunners.dk/lego



lego-hjerte til supérman



lego-flower



sikke et mærke fra great 80's festen



sød armbånd fra endnu sødere Ines



det ser slet ikke godt ud, ik? overvejer at tage det af når jeg kommer hjem i kbh<3



en fantastisk tegning fra dygtige Julia



stilen for 23/9



sød nøglering fra mor - som nu hænger ved siden af sengen



verdens dejligeste madras, sendt fra mor&far



madrassen skal være på plads NUNUNU



glæder mig til at ligge på den



jeg har ikke sovet bedre uden denne madras - elsk på den!



Netta's smukke navn ved hendes hems - har L i samme stil ved min hylde



knuste glas - jeg har lavet flere forskellige glaskunst, som er utroligt smukke



mini fletning, lavet af Juf



stilen for 28/9



sådan er livet her på CBG
- evig arbejde med website
- problemer med køkkenet
- stress over at ikke kunne tjekke mails, selvom maccie altid er foran mig
- firkantede øjne pga computer hele tiden
- følelsen af at gå glip af mange ting
- evig ønske om at joine alting her, så man simpelthen sover så lidt
- træthed overmander alle
- kager kager kager dagen lang
- møder med stærke meninger og ord
- interessante og lærerige foredrag
- kultursammenstød/udveksling



- Lea

Ingen kommentarer: