05 oktober 2011

craving


lige hvad jeg har lyst til lige nu, efter en rigtig hård gym-time hos Body SDS sammen med søde farmand.
Ham Bengt Valentino er fantastisk - redder min ryg millionvis gange og har bare den stærkeste krop, jeg ever ever har set, uden at være overdrevet body-builder.

Dagens thumps- gym med farmand- bytte i IKEA- hente mit min bibliotek i et lagerplads, så jeg kan have dem i lejligheden- lamperne skal op idag kl. 17 (jeg glæder mig!!)
Dagens shit- vækkeuret skal vist have nye batterier- ingen shopping i IKEA (er helt helt hooked på dette smarte svensk koncept)- indian summer er vist færdig nu

______________________________________
JOB-SØGNING

Ja.. Jeg er droppet ude af skolen pga. manglende tolk og udsætter det til foråret. Det blir hårdt skolemæssigt til foråret, men jeg vil give den en skalle, når jeg har haft 'ferie' helt siden maj/juni! Men lige nu skal jeg have et job for at få økonomien til at køre rundt. Jeg har blevet anbefalet et job hos Center for Døve i Gladsaxe, af min ven, som nu arbejder der. Jeg overvejer det meget, idet jeg simpelthen ikke er klar til det helt hørende samfund endnu.. Jeg er ved at lave min CV for 117. gange, og jeg siger jer, det er svært! Jeg funderer meget på hvad jeg skal sætte på CV, hvilket er smart og hvilket ikke er osv. Der skal jo forskellige CV til forskellige steder, altså et med mange ting om frivillig arbejde til fx Center for Døve og alle de døve-relaterede kurser, jeg tog - mens de måske er mindre nødvendigt til et lager-oprydning arbejde hos et firma. Jeg har dog ingen erfaring - har kun måttet bruge mit CV sidste år, da jeg ville arbejde frivilligt hos EUDY i min module 2. Jeg arbejdede engang hos Døvefilm, men der viste jeg slet ikke mit CV. Hvis nogle af jer derude har gode råd eller lign, så røst gerne med dem, og jeg vil være jer evigt taknemlig! Men jeg er samtidigt så nervøs at tage dette skridt, for det er så fandens tryggende at bare sidde i lejligheden hver dag, selvom jeg er ved at kvæles af dette.. Jeg er også nervøs især pga. jeg samtidigt skal søge om arbejde OG bede om fri i adskellige dage, hvor der fx er Guldbryllup-rejsen, EUDY weekenden og lign. - jeg synes det ville være tarveligt at allerede spørge om fri. Hvor store er chancerne for at få job, når man i samme åndetræk beder om fri?______________________________________

// en noget nervøs, men dog glad Lea! :)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg synes, du skal skrive alt hvad du har lavet/arbejdet siden, også skolehalløjsa på cv. Du behøver ikke uddybe det, for det gør du jo på ansøgning.

Det er nu længe siden, jeg har lavet en ansøgning, men bare spørg, hvis :-)

Elisabeth sagde ...

Jeg har været på en CV-skrivning i dag , og de gav en god hjemmeside hvor man kan skrive sit CV og ansøgning hvor man kan bare klikke på fx. skriv CV , så der kan man få en lille vejledning.

www.jobcard.dk

Blot en forslag :)