08 oktober 2011

laying on green grass

Sikke en dag med mange tanker, problemstillinger, følelser, forslag, beslutninger og et par cigaretter. Det er uroligt hvordan man let kan påvirke en gruppe - og hvor letpåvirkelig gruppen er. Især er det uroligt med hvilke tanker er mest letpåvirkelig, og andre tanker slet ikke kan påvirke.

Jeg ligger helt fladt på sengen under sengetæppet, at hvis André skulle komme hjem om lidt, ville han aldrig finde mig, så forsvundet er jeg ind i sengen..
Håbede ellers at der er skjulte energi under sengen, så jeg kan suge dem til mig og spurte til Jægersborg og tøse-hygge mig med søde piger, og især med anden dagsorden! Men jeg tror, jeg må synke endnu mere, idet jeg ikke har fundet energien.

Hej hej,
hvis der er nogle som savner mig, find en fiskestang først og kom ind i manison'en.

Ingen kommentarer: