11 oktober 2011

Vejen til drømmen

kæresten tager lige bad, og lige inden han gik, tvang han mig til at ligge på sengen når han er færdig med badet. så jeg skynder lige mig med at blogge og afslutte mit internet-dosis for idag.

Det er utroligt hvor mange ting, jeg skal holde i gang med i livet, når man tænker nærmere over. En dag vil det hele virke overvældende, men inden da vil jeg lære at jonglere, således jeg kan holde dem alle sammen i luften uden at de falder. Men så kan jeg ikke love om jeg smiler show-agtigt imens, det kan være pokkers svært at jonglere flere bolde på en gang.
Det kunne være sjovt at skrive alle mine tanker, to-do's og lignende ned - men så når jeg ikke sengen inden kæresten kommer ude af badet. Og det ville også være alt for meget, så jeg vil indse det er for meget. Indtil da prøver jeg at glemme alle de små bolde og koncentrer mig om at vise mit største smil.

damnit! han er kommet ud :(


dagens thumps· Toah, den søde
· god mad
· sovet længe
· fars opmuntring
· FB

dagens shit· efterårs mood er kommet

Ingen kommentarer: