15 februar 2012

at være heldig, eller ikke at være heldig

Jeg har simpelthen oplevet bare så så mange små uheld for tiden. Er det mon det voksne liv, der prøver at drille mig? Men efter jo flere uheld, jeg kommer til at opleve, jo ligeglad bliver jeg og værdsætter de gode ting, der sker lige bagefter.

Men idag var det lige lovligt ved at gå ged i det hele. Modvind, isglat vej og så smadrede den (dumme) nye cykel mine vinter-sikrede UGG støvler! Og netop for mig, som ikke kan sy!
men efterfølgende kaffe hos Atlas Bar efter gym samt shopping i Gina Tricot's 30kr butik gjorde min dag noget bedre.
At være omgivet med inspirerende, hårdtarbejdende, glade, romantiske, elskelige, unge, naive, nybagte, ældre og kloge mennesker i løbet af dagen gav lige prikket over i!


Som jeg sagde til en veninde idag; foråret kommer jo snart og man kan ikke undgå at blive glad i låget! 
Jeg er generelt ikke vild med månederne november til februar, men nu er februar godt nok alligevel med 2,5 årsdag & kæresteweekend, vinterferie, dobbelt SU, små søde aftaler med sødere folk, IKEA, sjove træning, DDU generalforsamling og mange gode (tøsede) fester.


Dagens thumps
farmand · kaffe latte · DDU · DDL folk · Camilla · Nana · Gentlemen Finest · internet · min orkide er vakt til live igen efter en vinter uden blomster · velduftende hycanit · shopping · Sort Gryde

Dagens shit
modvind · isglat vej · den nye cykel · glemt nogle ting = uført arbejde · Sort Gryde · 

Kom her, forår! 

1 kommentar:

Gammel Kylling sagde ...

Godt at høre. Som jeg plejer at sige - nogen gange er det uheldene der får en i en helt anden retning, som viser sig at være endnu bedre. :)

...Okay, jeg har lidt ondt af dine støvler, men hey - vi har snart fødselsdag!