21 januar 2009

dagens lysepunkt

Jeg skulle rydde mit værelse op - der var blevet bunker af tøj, skoletasker, skolebøger og you name it, fordi jeg pakkede skoletaskerne til de forrige dage, selvom jeg var syg. Der blev til en tidligere forårsoprydning - hvor alt og mere til blev ryddet op. Da jeg var nået langt og satte mig på skrivebordet for at sortere papirerne - fik jeg øje på et lille seddel med "I <3 U" fra min søde søde Liv pigen. Bag seddlen stod der nogle af de sødeste ord, man kan læse på en kedelig onsdag i januarmåned.

I <3 U

FORDI:
DU ER DEJLIG!
DU ER FANTASTISK!
DU ER LOYAL!
DU ER DEN, DU ER!
DU GLEMMER MIG IKK!
OG DU HAR EN GO' RØV! :D
KYS&KRAM OLIVIA (DIN LILLE FULDERIK)


Den var vist skrevet den aften, jeg havde livet's største dilemma ;) Det stod mellem 1) at blive hjemme eller 2) at tage ud i byen sammen med Liv. Det blev til at vi smuttede til LB efter et par timer, hvor Liv bara sad og nikkede hver gang jeg spurgte om vi ikke skulle til byen.


I love you so

Ingen kommentarer: