25 januar 2009

HI

Jeg vil, nej, ønsker inderligt at være en bjørn. Blandet andet for at have det varmt hele tiden med det tykke pels. Mere specificeret vil jeg være en kravebjørn (Ursus thibetanus) fra Japan, hvor der er mangel på kød og er derfor planteædende. Så vil jeg også frådse mig i nødder, honning, bær og frugter - netop noget af det mest lækkert, jeg ved. Den jagter om natten, hvilket passer godt til mig, som ofte har svært ved at falde i søvn. Jeg passer jo just godt vægtmæstigt - hunnen vejer mellem 65-90 kg. Pelsen er sort - med en halvmåne af cremefarvet på brystet. Lige perfekt - jeg har forestillet mig at farvet håret sort en dag.

Mest af alle, er det pga. HI'en! Det må være himmelsk at gå i hi i det vinterhalvår - hvor man bare fucker det hele op, og gemmer sig under dyner, masser af dyner med en kæmpe proviant af nødder, frugter, bær og honning. Så er der gået måneder indtil maj, og vupti!, Lea kommer ud smuk, slank og klar til sommer!



Nå, men det er vel tilladt at drømme? at forestille sig som en bjørn, at ønske, man bare kunne fucke det hele op eller bare at ligge på sengen med dyner om sig og længse efter forår&sommer?

Nu prøver jeg at være så meget positiv, man kan være i øjeblikket og ser efter noget, der ligger mere nærmere i fremtiden, nemlig Madrid-turen. Jeg ville være lykkelig, jordens lykkeligeste pige, hvis jeg fik lov at bare rende rundt med solbriller og ikke med min kæmpe, tykke halstørklæde!!

1 kommentar:

Paranoia sagde ...

søde søde lea...


er alt vel siden du fantaserer at være en bjørn? :P

og så bliver håret sort med en blond halvmåne? :D:D:D:D

ses imorgen, skøre bamsebjørn