19 august 2009

Ny mobil


Så fik jeg mig endelig en ny mobil!!
Er træt af den nuværende og så har jeg haft det samme nummer i en evighed, og det har medført at alle mulige har mit nummer og det er længere ikke så behageligt. Så jeg fik også et nyt nummer i det samme åndetræk - og i øjeblikket er jeg ved at sende numret rundt. Og det nye nummer er altså ret sejt - jeg fik lov at selv bestemme de sidste 4 cifre. 1990 var optaget :( Men det var 2103 ikke.

_______________

Maven er endelig roligere - men tror ikke lige, jeg snupper noget Thai away til en grande latte i aften til Sex & the City filmen i Island Brygge. Så er det ikke kun supérmanden, der skal hygge sig med noget film i aften - men også mig sammen med mine herlige tøser, som jeg ikke har set i en evighed (læs; 2 dage føles som en evighed, når man ser dem hver dag)

Ingen kommentarer: