25 august 2009

overspringshandlinger

Når man går i gymnasiet, lærer man en hel masse - det ved alle vist. Men jeg vidste ikke, man kunne lære overspringshandling. Jeg tror vist, jeg kan vinde prisen for de bedste (læs: længste) overspringshandlinger.

Jeg nåede;
- at tegne en så grim en mandalas-tegning
- at lave god iskaffe
- at vælge at ikke stå af på Sorgenfri, og bare forsatte til Holte bare pga. en bog, jeg ville købe i Kvickly.
- at næsten fare vild i den kæmpe Kvickly
- at ligge på sengen og kigge dødt på tvet (nu husker jeg ikke, hvad jeg så)
- at glemme hvordan min dag skal være imorgen
- at sms'e nonstop (med mange lange pauser) med supérmanden
- at tage et karbad
- at tjekke hvad der sker i Lyngby på weekend, hvor den vil prale af at den er Unicef-byen
- at læse essay'en & prøve få mig at tage mig sammen til at begynde på den
- at spise god aftensmad
- at læse div. blogs
- at udspionere alle på FB
- at sætte flotte billeder ind på FB (af mig selv, naturligvis)
- at kigge gamle billeder på FB (som jeg har set flere gange før)
- at bløde fra et par sår
- at kigge Mythbuster <3
- at drømme om eget hjem
- at skrive denne liste ..



la vôtre Lea

Ingen kommentarer: