15 december 2009

Men så kom Polyvore


Mit dagens outfit - jeg tænkte, at når jeg klæder mig flot ud, måtte humøret også løftes med, ik? Jeg føler mig rigtig pæn med de nye knælange grå ugg stølver til min læder stropløs kjole ovenpå sorte bluse og under grå vest. Trés chic et gris.

For 5 min var der total snestorm her i Lyngby, og nu ligger der et lag af sne overalt. Smukt, ja, men praktisk, nej. Heldigvis er støvlerne sprayet til.

Før i tiden, hvor jeg var et fritgjort kvinde uden al den præventation, havde jeg altid PMS i en uge, mindst! Der var krig i klassen engang - men nu med præventation, forkortes PMS til 2 dage, men styrken er slet ikke dalet! Så der var to dages total nedkogt koncentrede PMS indtil imorgen. Jeg tuede nærmest, da jeg læste StineStregens tegninger, om kærestens bedstemor, som døde. Og en tegning med hende & kæresten. wtf. I guess, I miss my Supérman. Lad fredagen komme nu!!

Ingen kommentarer: