05 januar 2010

Lea since 2003

Jeg fandt alle mine gamle kalender fra siden 2003 og nu har jeg en 2010. Alle de kalendere er skrevet ned med alle minder og oplevelser, så det var med en lidt underlig følelse, da jeg læste dem. De er fyldt op med hilsner fra veninder, historier fra alle Jylland-besøg og romantiske tanker (havde millionvis af kærester og dates). Så nu vil jeg vise lidt hvem jeg var og hvordan jeg er blevet den, jeg er idag.

2003
- jeg blev en teenager - og var vildt stolt af det
- Jeg var kæreste med Rasmus Hansen i næsten hele det år, med en pause, hvor jeg hoppede til AndersG og tilbage igen til Rasmus, inden jeg fik nok i efteråret. Datede rigtigt meget resten af året
- Næsten hver weekender blev brugt på besøg i det jydske og omvendt. Grænserne blev prøvet af.
- ca en gang om uge besøgte jeg og Liv hinanden
- Var på badmintionlejr for første gang
- Min kat, Paw, forsvandt og kom aldrig tilbage.
- fik ny killing, Piv
- var meget aktiveret som spejder
- red meget dette år - men stoppede i efteråret
- første gang var vi på lejrskole sammen med klassen over i Blokhus

2004
-nytåret blev fejret hos Chanett Jensen sammen med 2 andre piger.
- igen var jeg meget sammen med veninder fra Jylland, men nu også fra egen skole
- Fields åbnede, og jeg og Liv tog dernede og shoppede
- Fik lavet et Bakken årskort, som blev brugt ca 1 gang om ugen sammen med 2-3 venner, som også havde et årskort
- var kærester med Brian og skiftede ham ud til Nikolaj Cisko, som jeg så brugte al mine weekender på resten af året.
- der var sindssygt mange fester hos hinanden fra skolen
- K-vej var inviteret til svensk skolemesterskab
- jeg farvede mit hår rødt
- min sommer var travl - landslejr i Vedersø(hvor Julle og Kristina var ved at drunke, og vi alle troede, de skulle dø), nordisk junior lejr i Sverige, konfirmationsgave fra farmor til Thailand og endelig en kæmpe spelderlejr, Blå Sommer(hvor vi havde den sindssygste madkamp ever)
- begyndte på konfirmationsforberedelse, da jeg ville se hva den var for noget

2005
- nytåret var fejret hos mig
- mine nytårsforsætter var; at gå mere farverigt, at vise mere kærlighed til Nikolaj, at trøste Liv&Juf, når de er kede og at huske at smile
- dette år blev jeg dåbt og konfirmeret på eget valg, og jeg blev meget kristent (holdt op med det kort tid efter)
- jeg fyldte 15 på min blå mandag og var så glad for at jeg var 14, jeg blev konfirmeret (forstår stadig ikke hvorfor)
- vinterferien var brugt sammen med liv&juf(&Janne) i mit svenske sommerhus med masser af sne
- der skete meget å skolen med projektopgave, praktik, praktik på tekniske skole
- bror R fyldte 30 til en pirat-fest
- jeg arbejede hos DøveFilm
- sommerferien startede med min første rejse alene sammen med Nikolaj Cisko (hvor vi slog op ved slutningen af rejsen) og verdens junior lejr og masser af besøg af de nærmeste (inkl. mange smøger)
- gik i byen for første gang i Ceven
- var meget sammen med familien Nørgaard Christensen - og jeg tog Michala med til en rejse til Tenerife

2006
- året med eksaminer og projektopgave i 9. klasse
- blev opereret i øret for at dække hullet i trommehinden (mislykkedes)
- fik den største rose ever ever af Batman på Valentinsdag
- endnu sindssygt mange fester, før 10. klasse skulle smutte til Nyborg
- tog en weekendtur til Norge for at se teaterstykket Peer Gynt (Tak Juf, for du tog mig med)
- den sommer var speciel, faldt for svenskeren under en NJL
- var i Paris i efteråreferien og mødte Victor
- 10. skoleår var det bedste - med alle de fester, venner, forandringer, cafebesøg med Ida og lektier

2007 - det bedste år
- nytåret blev fejret hos Alli
- kom sammen med Jonas Køedt efter lang tids flirt
- kom til endnu flere fester med hans venner
- skolen var krævende med oso, praktik, flere eksaminer(bestået med glans) og emneuge inkl. jubilæumsuge
- Klara Danø blev konfirmeret og jeg holdt min bedste tale ever til hende
- besøgte Amsterdam i påsken
- tog til Barcelona på studietur sammen med klassen
- forholdet med Jonas holdt ikke længere
- vandt småt til badmintion DM
- blev færdig med folkeskolen og fik mit et nye liv, der medførte forhold til piger og tungepicering
- begyndte på gymnasiet efter en god sommer med københavnsk hygge med pigerne, lejr i Madrid, rejse i Sitges og en road trip i Jylland
- tog til London i efterårsferien
- mødte Tanja Klausen og vi kom sammen, min første pigekæreste
- fik depression efter den kæmpe omvæltning fra folkeskolen og alt det trygt til gymnasiet og det nye
- fejrede julen i Frankrig til ski

2008
- nytåret blev fejret hos Kristina Stackelies i Kolding
- Tanja var den bedste støtte indtil vi gjorde det slut
- LINK holdt sammen via brunch'er
- fik lavet to tattooer, vædder tegnet og kvindesymbolet
- var til mange forskellige mulige fester, familie, 18års, homo, kvinde, fastelavn, galla, student osv
- årsprøver og eksamen var okay (matematik 12!!)
- sommeren var fyldt op med ny kærlighed og kæmpe glæde i livet med NUL, CBG uge, rejse til franske vestkyst, EUROpride i Stockholm og lederkursus
- 2.g begyndte med ny kærlighed til svenskeren og mange fester
- svenskeren tog til USA, mens jeg prøvede at være på kur sammen med Liv, trænede og gik til deaf study.
- i efterårsferien tog jeg til D.C og NY
- fr4 holdt succesfuld fest
- julen blev brugt på svenskeren, som kom hjem, afleveringer og en rejse til Gran Canaria

2009
- se forrige indlæg

2010
- kom rigtigt godt ind sammen med gode venner og dejlige kæresté i Lalandia
- syg siden da :(

2 kommentarer:

Paranoia sagde ...

Årh Lea! Det er ubeskriveligt at få lov til at overvære hvordan dine teenagerår har været og vide at man heldigvis har været en del i de fleste af dem :D

Lige nu gumler jeg mine Foxkarameller i mig og tænker på om jeg skulle lade mig inspirere..?

Vi ses imorgen (plz kom i skole :D)

christina sagde ...

Sjovt at læse om dine 5 sidste år :) har også altid skrevet i min kalender, men godt nok ikke så detaljeret som din.

Så lærte man da også dig mere at kende,