23 februar 2010

challenge

· Hvis du var en person fra singleliv, hvem ville du så være og hvorfor?
-Sidney Lee, fordi jeg ikke forstår hvordan han kan score piger og leve med kun fester.

· Vil du helst være en giraf eller en elefant og hvorfor?
- Elefant, fordi de er kendt for deres huge hokummelse, og den har jeg bestemt brug for nu

· 3 ting jeg ikke kan huske, men har fået fortalt, at jeg har gjort:
- at sige dino med små ærmer må sige fuck med begge deres små ærmer som 4-årig (det ser pis sjovt ud på tegnsprog)
- at være vanvittigt fuld til Jur's 18 og gjort/sagt en hel masse
- at sige "bang bang" og lave skud-bevægelser med begge hænder, da jeg blev vækket

· 3 ting jeg kun kan lide når jeg er fuld:
- at ryge andet end menthol
- at spise alting på mcD eller andet fast-food sted
- at sove i natbus (en meget dum idé, hat jeg opdaget)

· 3 største fejlkøb:
- et par 12cm høje denim stiletter

Ingen kommentarer: