22 februar 2010

En ulykke kommer sjældent alene

Nu synes jeg altså det er kedeligt at være Lea i den sidste tid! Jeg har kun formået at miste alle mulige ting og at være klodset.

Siden dec har jeg ..
- mistet min nye C905 SE i natbus
- endt i Hillerød
- mistet min gamle elskede nokia i en fransk bus
- mistet min lille, søde svensk mønt-pung
- mistet/eller fået ståjlet min kalender!!
- faldt flere gange, på ski og is
- gået ind i bord, hylder, o.l. og fået blå mærker
- blondine-dummet mig grundigt
- fået ståjlet min nye cykel
- fået min lilla-ur til at gå 20 min for hurtigt - og den viser ikke dato længere
- fået min guld-ur til at få 5 min for langsomt
- fået min tynde sorte ur til at standse
- glemt min pas til jul-turen til La Roisere

Jur, du ligner måske en lille 8-årig, men husker som en kæmpe elefant - så kom gerne med kommentater og gør listen længere.

1 kommentar:

snögumman sagde ...

:/ kanske är det snön som gör dig svagare? bruka säga "Efter regn kommer solsken" men jag kan ändra lite och vill säga..

Efter snö kommer solsken..

:)